Greeny Girlz lols


DIARY OWNER LINKIES TUTOBIES +FOLLOW Home

Tuan Tanah

Assalam , call me JANNAH , 17 tahun , SMBM ,1whp Family .

Chit-Chat

Followers



Thanks to

Template :Zahra
Basecodes :Ino|Arrien|Wana
Edited :Myself
Awek2 cun 5 Agama
  
 Assalaamualaikum ^^ Entry tuk kali niy , Aku nak bg tawu sal gadis2 cun kat kelas aku . Nak tawu lebeyh lanjut ? kene bace sampai abes .
  • Fauzah
Dari kiri , tu haa yg ad pkai tag kat tudung tu . Name dye Nor Fauzah bt Azlin . Bagi aku dye niyy ok2 je . Kepale aku ngn dye same lhaa . otak giler2 , suke buat lawak . . syok kawan ngn dye . Dye pandai Math . Budak Elit kat skolah tu . Admire pown ramai ,  Tahun lepas cm x rapat sngt ngn dye , tahun niy bru berputik nye perasaan kasih syg sbgai kawan , rase cm x nk lepaskan je dye niy . Tahun niy pernah gadoh ngn dye skali smpai lebeyh kurg smnggu lhaa x bertegur sapa sbb mulut dye tu pedas siket , buat org terase je . uhhh ! sabar jelhaa . tpy disebbkan syg , n susah nk dpt kawan cm dye , kami pown berbaek lhaa balek . ^^ indahkan biler bersahabat ? :*
  • Syafiqah
Sebelah Fauzah tu aku , sebelah lg tu bru Syafiqah . Name dye Nur Syafiqah bt Syaarani . Dye niy plak taste dye mcm aku . Suke laki ad janggut , kalau2 ad org azan merdu kat skolah tu pown dye ngn aku dpt bezekan yg mane yg merdu yg mane yg x . haha . Perangai dye gile2 siket . Kekadg x paham jugak ngn dye , cpt tacink . Aku x reti nk pujok memujok niy . sehari due hari dye akan ok sndiri . Hotstup kot kat Asrama nun . Kalo sbut je name dye kat sesape , mesty kenal punye lhaa .
  • Amirah
Tu haa yg buat peace tu , dye lhaa Amirah , aku pnggil dye Mira . Name penoh dye Nurul Amirah bt Basri . Dye niy boleh dikatekan HYPERactif dlm kelas aku uh . Smue bnde dye nk buat . Bagi aku dye ngn aku ok je , aku suke personaliti dye , dye suke bg bimbingn , nasihat , aku dengar jee bile dye bg nasihat , bnyk mmbntu lhaa nasihat dye tu , Suke dye . . Dye sllu ngadu kat aku ramai yg x suke ngn perngai dye yg rupe tu . sian dye :'( x pe ALLAH ma'aki , jngn risaw , fyi , dye niy rajen usahe dan kelam siket . Teringt bile kelas Syariah je , ustazah suh bace teks mesty dye bngon dulu nak bce . punye lhaa semngt , x mcm aku niy , pemalas , haha . bukan malas ap , malas nk berdiri tu , segan , dhah lhaa duk depan . pape pown mira niy mmg kawan yg the best lhaa , (Y)
  • Husna
Yg paling depan skali tu haa , Name dye Nurul Husna bt Edrussalam , Cute kan dye ? cecomel je , niy awek Noh niy , tpi x pernah nk ngaku :3 . Dye dikire sbgai Kawan baek aku lhaa . Aku kenai dye sejak skolah kat agame rakyat dulu , belkg masjid ridzwaniah , mmg dhah penah rpat ngn dye sblom niy . Biler jauh dri dye terase sunyi . Macam yg berlaku skrg niy . PPT Kenape dye duk belakng ? jauh dri aku ?? :'( Suram je aku , tpy seb baek ad fitrie sebelah tu ., Serious aku sedeyh giler , Due hari x jumpe terase sngt rindu , :'( , Dye suke buat aku gelak , sblom PPT dlu , setiap ari mesty ad je bahan lawak nk digelakkan . Apa yg aku nampk , mesty dye nmpk . haha . so sweet , kemane aku pegi mesty dye ad , mmg susah nk renggang , ceyyy yeke , ?? haha . la baksa , abaikan . Tapi dye pernah buat aku rase kecewe , dye byk tipu aku , tpi dye sentiase mntk maaf kat aku , dan aku pown mestilah kene sentiase memaafkan . Mane ade manusie yg x buat salah kan ? Bile aku gadoh ngn org , aku sntiase nasihat umi aku , "Allah pown sntiase ampunkan umat dye , ni kan pule manusie sesame manusie" ^^,


  • Ain
Gmbar kat atas niy name dye Ain Insyirah bt Nazir , dye niy lg lhaa comel . Suke tngok dye , Pkai tudung cara mcm mne skali pown ttp kekal kecunan dye tu , Jeles pown ad , Spe dpt dye , mmg untong aah . sbb dye niy pndai memilih . Tabik lhaa kat dye , walaupown ad admire , dye x tergode sama skali . bgos2 , tpi satu hal , aku ngn dye mmg mcm x ngam sngt , x sllu pown smbng2 ngn dye mcm aku smbng ngn ojah . x pernah smbng berdue dri thun lepas lg , selalu nye smbng ramai2 je biler dngn dye , dye niy ok2 je . ^^

  • Pienaz
Niy haa budak bambam niy ,  dye niy comel2 , geram tngok pipinye . hahaha , Name dye Nur Ernie Syafienaz bt Ahmad Bajuri , Aku ngn dye pown ok je selalu , x pernah gadoh pown lg , selalu pown gadoh manje2 je , Dye niy ganas siket , suke nyanyi . x suke pown gadoh ngn dye , dye je yg sentiase menng , x nok ngaloh pown :( haha . Dye niy rapat ngn bebudak laki dlm kelas tu , rapat ngn anan . --' , please lhaa kalo nak kate aku jeles , mntak simpang , , tolong lha pham , never2 ever , Syg kamu pienaz .


  • Balqis
:O Spe dak cun niy ? Series cantik kan ? *jujurikhlas* Name dye Balqis bt Ahmad Kamil , Ahmad kamil ? :O haha , abaikan~ Crush aku dlu , --' k lawak , mcm bod je mnat kat dye . *nyesaldoh* berbalek kat bal niy , dye niy mulut bleyh tahan gak , suke ckp lepas tpy x pe , aku paham dye , Pape aku syg dye wlaupon mcm mne skali pown prngai dye , haa , dye niy lg lhaa kuat tacinknye , dlm wassep dye selalu merajok , tpy dye merajok kejap2 je , ala2 manje gitu , haha comel je bal niy , mesty dye buat gitu sbb dye nk perhatian dri kwan2 dye , aku paham tu , :') . Bal niy baek , suke mncerite , dan suke Berhias , seriously aku suke tngok gmba2 dye , comel , auuuuw , gerem !!

  •  Fitrie
Nurul Fitrie Izzati , Budak yg pendiam tpi kuat gelak , acane tu ? haha , lagu niy , , dye suke dlm tbe2 dye gelak2 kuat2 , mybe lhaa ad org buat lawak kat dye , tpi org len x tawu , mmg anggap dye gelak kuat2 tu bnde yg weird lhaa , x pe2 . aku paham , aku pown pernah rupe tu , dye niy baek , peramah sngt dngn aku . Dye x ngam ngn aku sngt , dye ngam ngn fayuzmie , rihan , tini je , ntah dye , dye pown suke gak bce teks2 ustzh mala suruh ., penyelamat kelas , haha .


  • Fayuzmie
Duk tepi tingkap tu , tu lhaa Fayuzmie . Budak yg gile2 , dan x berape nak matured *pengakuan jujur* Name penoh dye Noor Fayuzmie Aziera bt Mohamad Zubir ,seorng yg peramah dan suke berkongsi ,  emotional dye x menentu , kekadg hyper , kkdg suram je , takot plak aku , even dye mcm tu , dye suke mmberi , dan berkongsi , Contohnye kongsi kopok 1.50 tu , haha , aku penah hentam dye punye gopok tu smpai licin . wahahaha , pelahap :3 Dulu tyme form 4 yee aku rapat ngn dye , ,aku x berape nk suke sngt perngai dye , suke suruh org buat keje dye , sabar jelha , haa terngat tyme nk buat pembntngn BM tyme form 4 dlu , asyek2 aku je yg kene tulis , ceyyh , biler aku suh dye tulis , dye bg alasan tulisan dye x berape nk lawa , k paham --' Ad suatu hari , aku kate "weyh fayuzmie , asyek kite je tulis , kamu lhaa plak" dye balas , "ouuhh , x ikhlas lhaa selame niy?" dye rmpas marker dri aku . sabar jelhaa , dye plak yg ttbe nk emo x tentu pasal , x pe bak kate cg razi *think positive*

  • Najihah
Nur Najihah , Budak asrama , pendiam dan dlm diam boleh mnt ramai lelaki dalam satu mase . :3 Aku ler tempat tuk dye bercerite , dlm gmba , dye yg sblah fayuzmie tu , , pernah ad gossip dye suke kimi or noh , tu aku x brape pasti sbb dye x pernah bg tawu , tpi kimi kate dye perasan je lebeyh , haha , sian , x pe jodoh dhah dtntukan kat luh mahfuz nun . sabar~~ :D Seorng yg suke buat keje dye sndiri , smpaikan org tngh buat keje hias kelas pown dye buat bodoh dye je , dye buat hal dye , mane bleyh , ini tidak adil , tidak adil bagiku , , , :3 #nyanyi . haha . kami pown pulaukan lhaa dye tyme tu , sabar aku tahap sederhana lg tyme tu , kalo thp max , mmg aku dhah bash dye tyme tu jugak dhah , , "sabar pruh dri iman" aku bersabar tyme tu , dhah dpat pahale , in syaa allah , . pape pown , dye seorng yg comel , bnyk gak admire nye . dye je yg x tawu . malas nk bg tawu , biar dye syok sndiri dulu , haha

*Comel2 kan kawan aku ?* nak no fon ? mntk kat tuan badan sendiri , Kbaii assalam ,


aku yg tulis awat ? :3 at 02:47 0 Say[s]

? ?