Greeny Girlz lols


DIARY OWNER LINKIES TUTOBIES +FOLLOW Home

Tuan Tanah

Assalam , call me JANNAH , 17 tahun , SMBM ,1whp Family .

Chit-Chat

Followers



Thanks to

Template :Zahra
Basecodes :Ino|Arrien|Wana
Edited :Myself
Sahabat . :*



Kau ada dikala suka , dikala duka . setiap tangisan dan juga ketawa . kau ada dikala ku perlu , setia menemani ku . . pgg erat tngn ku bila aku jatuh . . :) Sahabat adalah segalanya bg aku . :) Aku syg kngkwan aku yg aku knl . dari tadika smpai lhaa skrg niy . 


Sesegar hijau daunan , bgitu lhaa kita diibaratkn . tiada siapa yg bisa memisahkn kita , antra kita semua .... :) 
Buang yg keruh , ambil yg jernih , dendam hasad dengki mesti lhaa dijauhi . . ukhwah & mahabah kita jalinkan , membina keharmonian . . :) walaupun hati kita pernh terase dengn kate2 mereka , ttpi siape lhaa kite untuk mmutuskn persahabtn antre org yg kite pling sayng dalm dunie niy . love them so much till the end of my life . :* 



aku yg tulis awat ? :3 at 00:53 0 Say[s]

? ?